Podkład Rimmel Match Perfection Gel

Dziś kilka słów o niedawno odkrytym przez mnie podkładzie Rimmel Match Perfection Gel.



Info z "wizaż"
Jest to nowy podkład Match Perfection Gel który ma kremowo-żelową konsystencję, co wyróżnia go posród pozostałych produktów z tej linii. Jest lekki, łatwo się rozprowadza nie pozostawiając śladów i natychmiast odświeża skórę, która po jego zastosowaniu jest odżywiona, promienna,  bez efektu maski. 
Match Perfection Gel ma rewolucyjną formułę, która idealnie dopasowuje się do skóry. Po pierwsze, żel Match Perfection, zawiera technologię Smart-Tone™, która imituje strukturę skóry oraz jej karnację, dzięki czemu cera jest nieskazitelna. Zawiera ona barwniki wzbogacone kwasami aminowymi, które harmonijnie współgrają ze składnikami powierzchni skóry (stanowią w głównej mierze białka, duże i złożone cząstki zawierające łańcuchy kwasów aminowych). Pozwala to uzyskać , nie tylko, lepszą przyczepność i jednorodność lecz także bardziej naturalny kolor i efekt końcowy.


Opis producenta na opakowaniu:





A teraz kilka słów z mojej strony
Podkładu używam dopiero od 3 dni, ale już zyskał moją sympatię- jest genialny. Kolor dobrałam idealnie, utrzymuje się prawie cały dzień, idealnie jak dla mnie matowi skórę, jego konsystencja jest niesamowita- niby krem, ale nie do końca :)
Nigdy, z żadnych z posiadanych przez mnie podkładów nie zrobił na tak ogromnego wrażenie i to już na samym stracie :) Jestem pewna ze będzie on gościł w mojej kosmetyczce przez wiele miesięcy :)
W końcu odnalazłam mój ideał :) Chciałam jeszcze zaznaczyć, że nie kryje on super, ale ja nie mam wielu niedoskonałości jedynie kilka zaczerwienień na policzkach i nie wiem, jak będzie się sprawdzał u osób z większymi problemami skórnymi :)

W opakowaniu wygląda następująco:





Jedyną jego wadą, może być to, iż jest go jedynie 18ml w opakowaniu, ale jest strasznie wydajny.

Konsystencja podkładu:



Sam podkład jest nowością Rimmele- całkiem niedawno wyszedł na rynek. Ja zapłaciłam za niego w promocji 24,99zł

Tak wygląda na skórze:

Pewnie nie wiele widać, a to dlatego, że idealnie dopasowuje się do koloru naszej skóry- nigdy wcześniej, żaden z posiadanych przeze mnie podkładów nie potrafił tego uzyska. W żadnym wypadków nie robi "efektu maski". 






Moja dotychczasowa ocena to 11/10 ;)
Cena: 24,99zł/18ml- Rossmann 

___________________________________________________________________________

A teraz coś z zupełnie innej beczki. Otóż wczoraj robiłam generalny porządki w moich kosmetykach i przeżyłam ogromny szok ...... mam tyle kosmetyków, że nie wiem czy kiedykolwiek zdołam je zużyć. 
Wobec tego postanowiłam przez jakiś czas niczego nowego sobie nie kupować- chyba, że dany kosmetyk mi się skończy i zamienię go na nowy, ale w inny wypadku nic nowego nie kupię. 
Uświadomiłam sobie, że nie ma sensu kupować coraz to nowszych kosmetyków, tylko dlatego, że inni je mają i sobie je chwalą..... szkoda wydawać pieniądze ..... 

Tymczasem uciekam na rowerek :) Jest tak piękna pogoda, że żal siedzieć w domku :D 

Pozdrawiam :*


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad jego kupnem, dzięki za recenzję, teraz już wszystko jasne! :)

    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się być bardzo naturalnym podkladem i chyba raczej nie wysusza : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe rozwiązanie - podkład w żelu. na razie mam jeszcze 2 podkłady do zużycia, ale jak się skończą to może kupię ten Rimmela (nie kupię teraz, bo też nie chcę robić zapasów ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się prezentuje, będę musiała na niego zwrócić uwagę, jak już skończę swój podkład z Astora :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie zdecydowanie za ciemny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zycze wytrwalosci w postanowieniu ;) czasem po porostu nie da sie oprzec jak wszedzie sa pozytywne opinie o produkcie ktorego nie mamy,
    co do podkladu to jakos nie jestem przekonana do rimmela

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam twojego bloga u siebie, zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)