Prasa

Przegląd prasy :) A dokładnie Avanti :)

Strasznie spodobała mi się poniższa sukieneczka- w sam raz na jesień- tylko czy nie wyglądałabym w niej jak pajac ? hmm .... 





A w tych kozaczkach zakochałam się od pierwszego wejrzenia, jedynie co mnie w nich odstraszyło to ich cena : 499zł moim zdaniem  istne szaleństwo :/ Chyba muszę zacząć grać w Lotto :)
Pozostało mi jedynie podziwiać je w katalogu, ewentualnie czekać na dużą przeceną ;)





A tu taka dość dziwna sytuacja: przeglądając gazetkę strasznie spodobał mi się ten sweterek z Zary:
pomyślałam sobie spoko cena jak na Zarę bardzo niska tj. 69zł, sweterek mi się podoba, to czemu by go nie kupić .... ale przechodząc kilka stron dalej .........





... ukazuje się moim oczom ten sam sweterek na innej modelce, ale cena ...... uwaga .... 199zł.....



I jak tu wierzyć prasie?

Pozdrawia i życzę miłego dnia :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. myślę, że jak dobrałabyś do niej dobre dodatki, to wyglądałabyś super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolor mają te kozaki :) Ja bym się chyba w takiej sukience trochę źle czuła, a sweterek - hmm... świetny, ale u siebie widziałabym go do rurkowatych dżinsów (ale z tą ceną to faktycznie dziwne )

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kozaczki, tylko ta cena :s

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)