Problem z Youtube





Dziewczyny mam do Was pytanie?? Otóż od ponad 3 dni mam problem z oglądaniem filmików na YouTube tzn. nie wyświetla mi nowych subskrypcji tzn. waszych filmików. Muszę wchodzić do każdej z Youtubowiczek z osobna i dopiero wtedy widzę nowo dodane filmiki. Czy któraś z Was już tak miała ??? 

Pomocy !!!! 
Nie wiem co zrobić, żeby subskrypcje znowu automatycznie się wyświetlały na liście :( 

Mam tu na myśli tę listę:





Czy któraś z Was może wie czym jest to spowodowane i jak to naprawić ??

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. Nie tylko ty tak masz nie martw się , ja także i moje znajome też .

    OdpowiedzUsuń
  2. A pisałaś do youtuba? Nie wiem czy maja forum ale zawsze warto poszukać :)♦

    OdpowiedzUsuń
  3. Youtube niestety lubi przyszwankowac :(
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu- można wygrać bon na zakupy do sklepu z ubraniami (wysyłka gratis ;)).

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam tak wczoraj i rano teraz już normalnie działa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie potrafię Ci pomóc :(
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby nie Twój wpis na facebooku (dobrze pamiętam?) to nic bym o tym nie wiedziała. Myślałam, że dziewczyny nic nie nagrywają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Martuś: zgadza się. U mnie już wszystko wróciła do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dowiedziałam się o tym od koleżanki, byłam pewna, że dziewczyny zrobiły sobie hurtem przerwę i dlatego nic się nie pojawia :P A tu się okazuje, że to YT dało ciała... ech...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)