Sleek Au Naturel Nude - makijaż

Dziś mała propozycja makijażu wieczorowego wykonana tylko i wyłącznie przy użyciu paletki Sleek Au Naturel :)







Użyłam następujących kolorów: 




Muszę szczerze przyznać, że przekonałam się do tej paletki i to bardzo :)
Coś mi się wydaje, że wraz z paletkę Naked będzie u mnie królować cała jesień oraz zimę :) 


Jak Wam się podoba ?

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. Śliczny :) Jakiej maskary użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. KajaMakefashion: mojego nowego nabytku z Lovely, Collagen - Wear Volume :) Jutro zamieszczę o nim post :) mam go dopiero 4dni, a już jestem z niego bardzo zadowolona :) Tani i doskonale sprawdza się na moich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie, na dzienny też się nadaje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, piękny, kojarzy mi się z jesiennymi liśćmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolorki! ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam też tę paletkę :) Ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, masz piękne oczy ;P zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatnie i pięknie! Podoba mi się :) Ja też chce tak umieć:D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja, super przejscia kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)