Sleek Nude collection Au Naturel

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z nową paletką Sleeka "Nude"

Gdy, otworzyłam przesyłkę doznała miłego zaskoczenia- oprócz zamawianej przeze mnie paletki otrzymała dwa maleńkie gratisy tj. lusterko firmy Sleek oraz malutkie pilniczki do paznokci zapakowane w zgrabne pudełeczku.


Sama paletka wygląda tak:


 
Kolory:

I rząd


II rząd
 
 Moje pierwsze wrażenie co do tej paletki nie jest zbyt pozytywna. Może dlatego, że oczekiwałam od niej czegoś lepszego. Odnoszę wrażenie, że kolory z I rzędu prawie niczym się od siebie nie różnią :/  Ale na razie nie chcę nic więcej o niej pisać, gdyż jeszcze jej  tak naprawdę nie używałam.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

8 komentarzy:

  1. wciąż się zastanawiam nad tą nowa paletką. piekne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam Cię ;-) Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolorki :D Może lepiej będą wyglądać na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja jutro już też powinna u mnie być, czekałam na nią jakieś dwa miesiące, a ostatecznie i tak przegapiłam dzień premiery... ech :P Ciekawe jakie ja będę mieć o niej zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna paletka, kolory idealne na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)