Szczęśliwy dzień :D

Cóż za szczęśliwy dzień :) 

Dowiedziałam się dziś, że wygrałam rozdanie u naszej kochanej Miętówki <jupii> muszę przyznać, że raczej nie biorę udziału w rozdaniach, było to może trzecie w którym brałam udział i WYGRAŁAM hehe 
Raz jeszcze dziękuję :) 
Oto i moja nagroda :) 





Mało tego sklep paatal jako, że jestem ich stałym klientem wytypował mnie do kupna Limitowanej paletki Sleek PPQ Me, Myself & Eye z czego przeogromnie się cieszę, gdyż myślałam, że nigdy nie będę w posiadaniu owej paletki, a tu taka miła niespodzianka :D 
Oby w moim życiu więcej było takich dni .... co niestety ostatnio bardzo rzadko się zdarza  :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. też mnie paatal.pl wytypował i będe ja miała!:D !:) i tez wygrałam rozdanie :D:P

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak fajnie :) w takim razie mamy dziś obie szczęście :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wygranej, i bardzo fajnie, że chociaż Ty masz szczęśliwy dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mogę kupić paletkę :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. o jej ale z Ciebie szczęsciara ;)

    no widzisz, a ja szukałam w rossmanie tych suchych szamponów i nie moglam znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  6. o, wow, to rzeczywiście super wiadomości! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło mi , że mogłam Cię uszczęśliwić:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)