Wczorajsze zakupy :)

Kilka drobiazgów z Super-Pharm:


W końcu natrafiłam w  Superpharm na promocję kosmetyków Tołpa, na które już od dłuższego czasu polowałam, ale zawsze wydawały mi się zbyt drogie, skusiła mnie jednak promocja na kremy do twarzy, które były przecenione z 34 zł na 20,99z* i padło na lekki krem nawilżający do skóry wrażliwej odwodnionej, normalniej i mieszanej na dzień.
Zainwestowałam również w żel do powiek i pod oczy z Flosleku- ze świetlikiem i rumiankiem, jestem ciekawa jakie przyniesie efekty- znając życie to pewnie żadne :)

Zakupiłam także szampon do włosów z Dermeny, również z promocji :) Tym razem został przeceniony z 25.99zł na 19.49zł 


W SuperPharm skorzystałam, z okazji i zaopatrzyłam się w nowy pędzelek języczkowy do cieni z QVS w cenie 11.19zł


 Będąc w Naturze zaopatrzyłam się w kolejny pędzelek kulkowy z Essence bardzo go lubię, więc korzystam z okazji puki są w sprzedaży, oraz płyn micelarny Wrażliwa Natura  z AA.


A na koniec moje nowe botki :) 
Strasznie mi się podobają :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. Mam ten żel, ale w słoiczku i rzeczywiście za wiele nie daje :P

    Piękne botki <3 skąd?

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne botki :) gdzie kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj koniecznie znać jak spisze się Twój krem do twarzy Tołpa. Jestem bardzo ciekawa, sama szukam teraz dla siebie czegoś nowego, ale niestety wiele kosmetyków mnie uczula :( Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam szamponu z Dermeny i był dosyć dobry, ale całkowicie wypadania włosów nie zatrzymał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty ;) tez myślę o takich :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)