Weekendowe zakupy - Wibo


W sobotę wybrałam się do Rossmanna w poszukiwaniu dobrego tuszu do rzęs, chodząc od szafy do szafy postanowiłam, że czas najwyższy wypróbować tusz z niższej półki mam tu na myśli cenę. I powiem wam, że po raz kolejny przekonałam się, że tanie nie znaczy złe.
Ostatecznie wybrała maskarę Lovely, Collagen - Wear Volume - i muszę przyznać, że jest genialna :) Cena tej maskary to zaledwie: 8,99zł Z uwagi na to, iż zaoszczędziłam sporo pieniędzy na maskarze, postanowiła zakupić jeszcze dwa wypiekane cienie do powiek Wibo oraz pękający lakier po paznokci- brokatowy :)


Cienie prezentują się następująco:



Z racji tego, iż całe sobotnie popołudnie spędziłam u przyszłych teściów, nie miałam okazji wypróbować choć jednego z tych cieni, gdyż nie miałam przy sobie swoich pędzelków  :/ ale oto i bonus-  tak mnie zaintrygowały te cienie, że nie wytrzymałam i postanowiłam nałożyć je paluszkami , a dokładnie to chciałam sprawdzić jak prezentuje się jeden cień z paletki nr. 02- ten złoty :D 
Oto i efekt hehe :)


Makijaż z "przymrużeniem" oka wykonany paluszkiem:




Na rzęsach mam jeszcze stary tusz z p2.

Popołudniu postaram się zrobić makijaż przy użyciu całej paletki nr.02 Wibo, ale już nie paluszkami hehe

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten kolor na powiece! Ciekawa jestem jak jest z jakością tych cieni. Jeszcze nigdy nie kupowałam produktów tych firm.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie wyglądają bardzo ładnie, a ten brokatowy pękacz muszę mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widziałam wcześniej tego pękacza, a wygląda naprawdę świetnie! Chyba muszę się rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marciamadness: z tego co widziałam w ich szafie to wprowadzili dość dużo tych brokatowych pękaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde.. mam ochotę na te wypiekańce z Wibo...czekam na makijaże!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. W fajnych odcienianiach te wypiekane cienie, a pękacza mam tylko jednego i więcej mnie już nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć maskare na twoich rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paluszkiem też robisz piękne makijaże :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego tuszu, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja Ci szczerze powiem, że już od dawna nie wydaję pieniędzy na drogie tusze. Przekonałam się, że te drogie nie są wcale lepsze (a często gorsze) od tych za niespełna 10 zł. Ten tusz , który przedstawiłaś muszą sobie kupić na spróbowanie. Póki co serdecznie polecam tusze z color trend Avon. Są tanie i na prawdę dobre. Cienie wypiekane wyglądają bosko:)) Ah zainspirowałaś mnie do wydania pieniędzy :D hahaha Pozdrowionka;*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)