Zachód słońca .....

Od dziś postanowiłam, że na moim blogu systematycznie będzie pojawiać się seria makijaży inspirowana "naturą" oraz jej "żywiołami" 

Do wykonania dzisiejszego makijażu zainspirował mnie piękny letni zachód słońca
















 Z kreską: 






Cały makijaż wykonałam paletką Sleek Sunset:





Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. fajny ten makijaż.. kolorowy i nie za mocny na dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wygląda. aż nabrałam ochoty, żeby kupić Sleeka Sunset :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jeszcze byłabym wniebowzięta gdybyś podpisała chociaż ktory w ktorym miejscu jest :D (wiem, że od najjaśniejszego do najciemniejszego, ale mniej wiecej na jakiej powierzchni są itd, i ktory na dolnej powiece :) )
    zapraszam na rozdanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się pomysł na cykl notek - makijaży inspirowanych naturą. czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż w pięknej tonacji kolorystycznej :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)