Zakupowo ....

Wczoraj wybrałam się na zakupy w celu kupienia białej kredki do oczu -> muszę się przyznać, że nigdy owej kredki nie posiadałam czyt. białej- może to i dziwne, gdyż jest to swego-rodzaju podstawa w makijażu, ale jakoś nigdy nie odczuwałam potrzeby jej posiadania- do wczoraj :)

Chodząc po sklepach ostatecznie zdecydowałam się na kredeczkę z Inglota :) Oczywiście błądząc po sklepowych pułkach natrafiłam jeszcze na dwa inne produkty, którym nie mogłam się oprzeć tj. Roll-on z Garniera ten z korektorem oraz krem do rąk, który już dawno chciałam zakupić z Nivea Pure & Natural.





Ceny:
Roll-on Garnier: 24zł
Krem Nivea: 8zł
Kredka z Inglota: 16zł

Roll-on z Garnier już jakiś czas temu chciałam wypróbować jednakże odstraszała mnie jego cena, która wahała się od 30-40zł co uważałam, że lekką przesadę ;/ 







Poznajmy się z bliska:







Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. cikeawa jestem jak roll-on sie sprawuje koniecznie dodaj recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, widzę roll on. Też mam, ale ten bez korektora. Nie chciałam ryzykować koloru cery - moja jest blada ponad wszelkie normy kosmetyczne ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. korzystam z tego roll-ona od dłuższego czasu. generalnie jest bardzo fajny, ale niestety przy dłuższym regularnym używaniu lekko wysusza skórę pod oczami (zawiera w składzie alkohol), dlatego trzeba dodatkowo zainwestować w dobry nawilżacz pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. ten rolon zawiera kofeinę wiec go nie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. vilandre: tak właśnie ma alkohol, ale myślę, że nie powinien zrobić mi krzywdy. Dziś go użyłam pierwszy raz i muszę przyznać, że jest dobry tzn, zakrył co miał zakryć i pięknie rozświetlił :)

    wera w świecie Avon: recenzję masz jak w banku :)

    Angiotensyna: to fakt przy bardzo jasnej karnacji, może wręcz przyciemnić istniejące cienie pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  6. KajaMakefashion: tak zawiera kofeiną- a dlaczego? czy ja czego nie wiem o złym działaniu kofeiny? hmmm....

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję roll-ona (onu?) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebuję nowy krem do rąk :) może wypróbuję właśnie ten? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę białą kupić, bo moja już na wkończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś tego roll-ona, niestety u mnie się nie sprawdził :( Mam nadzieję, że u Ciebie tak :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)