Zakupy cz.2

Oto ciąg dalszy wczorajszych zakupów:

- Wibo Extreme Lashes Volume Mascara cena: 8,99zł
- Lakier do paznokcie również Wibo nr. 349 cena: około 5zł 
- Pędzelek do cieni EcoTools nr. 1203 cena: około 16zł
- Kolczyki perełki cena: 1,99zł  





- Regenerujący balsam do ciała BeBeauty cena: 4,99zł 




Jeszcze dziś umieszczę krótką notkę z prezentacją efektu jaki daje tusz Wibo Extreme Lashes Volume :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Pędzel jest genialny!Ja używam go non stop!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie można kupić taki pędzel?

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa maskary i pędzelka :)
    kolczyki perełki uwielbiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam rózne opinie na temat tej maskary! Czekam na Twoją!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś ten balsam, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe jak maskara? nawet mi przez myśl nie przeszło aby ją kupić ;) czekam na promocję eco toolsów i też coś będzie mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. MintElegance: w Rossmannie :)

    .biemi: ja też właśnie czekam na ich promocję, gdyż chcę zaopatrzyć się jeszcze w pędzel do różu, ale obecnie jest dość drogi :)

    guinessi: myślę, że na dniach zrobię jego recenzję :) Używam go dopiero 2 dzień, ale co nieco już mogę o niem powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny złoty lakier z Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten pędzelek. uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydają się fajne te pędzelki, gdzie i za ile można je dostać? Czy nie są raczej dostępne w sieciowicach?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wena: ja go kupiłam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się pędzelek <3

    Już od jutra wielkie niespodzianki - PIĄTEK, SOBOTA, NIEDZIELA najlepsze notki o różach, bronzerach, pudrach, wszystko krok po kroku w jednym miejscu!

    Zapraszam :) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny lakier :) Mam zamiar jutro zaopatrzyć się w pędzel EcoTools, zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)