Zakupy z ostatniego tygodnia


Dwa nowe cienie Catrice:

 Oto ich kolorki: 

Kupiłam sobie również farbę do włosów L'oreal Casting Creme Gloss nr. 1021 Jasny perłowy Blond w cenie 27zł.

Będąc w aptece zobaczyłam bardzo ciekawą promocję na żele Vichy Normaderm  tj. 17zł/ 200ml  więc kupiłam, gdyż mój obecny żel, również Vichy jest już na wykończeniu :)


Natomiast w Biedronce zakupiłam zestaw trzech żeli do mycia ciała z Luksji. Cena tych żeli to 7,99zł/ zestaw.


Jutro ukaże się makijaż wykonany przy pomocy jednego z nowych cienie Catrice. 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ładne cienie.

    Nie widziałam tych żeli..a tanie są. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa co robi ten żel ? :) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)