Dwa nowe cienie Catrice


Parę dni wpadły mi łapki dwa cienie z Catrice- jeden w kremie, a jeden klasyczny. 



Ceny:

- cień klasyczny nr. 420 czyli tzn. kameleon - 11,99zł

- cień w kremie  nr.060 złoty - 14,99zł

Swatche:



Jeszcze dziś ukaże się makijaż wykonany tymi oto cieniami :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. ten w kremie ma świetny kolor, musi być mój! czekam na makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, chciałam kupić Kameleona, ale nie było :( Powiedz mi kochana, jakiej białej kredki używasz do linii wodnej? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wena: mam tylko jedną biała kredkę w swojej kolekcji i jest to Inglot nr. 31 :) Jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się pytałam u mnie ponoć też mają wprowadzić wkrótce Catrice, wkońcu będę miała możliwość kupienia ich kosmetyków :) Czekam z niecierpliwością na makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale się różni ten 410 w paletce a na swatchu. Czekam na makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki, czekam na makijaż :))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)