Makijaż cieniami Kobo

Dziś postanowiłam przedstawić Wam swój ulubiony makijaż :) W wakacje bardzo często gościł on na moich oczkach :) Strasznie lubię takie kolorki, dodają naszemu spojrzeniu bardzo ładnej świeżości :) 
Cały makijaż został wykonany przy użyciu cieni z Kobo. 



Użyłam:

- Kobo biały nr. 101
- Kobo matowa brzoskwinia nr. 106
- Kobo pomarańcz nr. 206
- Kobo opalizujący róż nr. 205
- Kobo jasny fiolecik nr. 202



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda! Też lubię takie makijaże. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię makijaże w takich kolorach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny, delikatny makijaż.. podziwiam, że udało Ci się uchwycić takie jasne kolorki an fotce.. Mi nigdy się nie udaje..

    OdpowiedzUsuń
  4. Yasinisi: niestety, niektórych kolorków również nie dało się uchwycić :/ ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również jestem fanką takich świeżych, delikatnych makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny makijaż !
    ostatnio zaczęłam używać cieni do powiek i maluję oko tylko takimi delikatnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny! jutro specjalnie wczesniej wstanę, żeby sobie zrobić podobny do pracy!:) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje kolorki :) Makijaż ekstra, na codzień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna na matowa brzoskwinia! Na pewno sobie kupię, tylko oczywiście u mnie nie ma Natury:(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)