........ makijaż :) Inglot i Kobo

Dziś zaprezentuję makijaż w kolorach szeroko rozumianej zieleni :)
Makijaż został wykonany przy użyciu cieni z Inglota oraz Kobo.




Użyłam:
- czarny cień Inglot nr.63
- ciemna zieleń Inglot nr. 114
- jasna perłowa zieleń Inglot nr. 137
- biały cień Kobo nr. 101
- zielony matowy cień Kobo nr. 126





Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. Na pewno dużo czasu zajmuje zrobienie takiego makijazu ;) ale robi wrazenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Katsuumi: mi zrobienie takiego makijażu zajęło około 10-15 minut :) jeszcze się uczę, więc nie mam jeszcze wprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 - 15 minut? Jesteś moim mistrzem. Ja przed lustrem siedzę ok. pół godziny. A i tak takiego cuda nie wyprodukuję. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow.. Piękny makijaż.. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Motylica: dziękuję si kochana,ale to wynika głównie z tego, że zawsze gdzieś się spieszę i nie mam zbyt wiele czasu na makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie Ci wyszedł :) a Twoje oczy zawsze mnie powalają - masz śliczny kolor tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny :) Bardzo fajne to biało-czarne wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. angees: dzięki to wykończenie było takie spontanicznie, niezamierzone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty śliczne makijaże tworzysz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :*
    Makijaże śliczne, Ty już o tym wiesz :)
    Zapraszam Cię do mnie, ja dopiero tutaj zaczynam ;)
    http://kamila1987.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świeny efekt daje ta kreska czarno-biała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bosko wyszedł CI ten makijaż, lubie takie delikatne przejścia kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny! I super podkreśla kolor tęczówki;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze świetnej paletki :)
    A makijaż jest boski :) Chętnie zgłosiłabym sie do Ciebie na "modelke" żebyś mnie malowała :):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cat Girl: dziękuję to bardzo miłe :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Great preference for the colors,so amazing and breathtaking,that beauty,not easy to define but to share..
    romwe streetfashion online blog,pay a visit?kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny makijaż w sam raz na wiosnę;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)