Makijaż oka Sleek "Oh, So Special

Dziś typowo landrynkowy makijaż wykonany paletką Sleek "Oh, So Special. 
Zraz mykam na zakupy, tym razem nie kosmetyczne, muszę zakupić sobie kilka potrzebnych mi rzeczy na uczelnie, gdyż jutro zaczynam moje pierwsze zajęcia :/  troszkę się stresuje, gdyż nie wiem co mnie tam czeka ;) A może, któraś z Was studiowała rachunkowość i powie mi jak mniej więcej wyglądają zajęcia na tym kierunku ? Nie wiem czy mam brać ze sobą jakiś kalkulator ...hmmm .... chyba za bardzo się tym wszystkim przejmuję.... no cóż taka już jestem  :)


  
Użyłam:
-Sleek "Oh, So Special


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. Mój wakacyjny makijaż wyglądał identycznie :D Uwielbiam te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny makijaż, delikatny i idealnie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio szaleję na punkcie brzoskwini, różu i moreli na powiekach <3 rewelacyjny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba sie skusze na tą paletke, piekny makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mam ta paletke i msuze sprobowac cos nia wykombinowac :P Aczkolwiek 2 cienei z tej paletki bardziej sie tylko blyszcza niz daja kolor i na zdjeciach roznei to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten makijaż. Uwielbiam kolory z OSS. Idealne do dzienniaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolory :) bardzo ładnie wyglądają do niebieskich oczu

    OdpowiedzUsuń
  8. robisz piękne makijaże! zazdroszczę ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ten roz ! i wykonanie rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzy mi się ta paletka :) Makijaż cudny :) Ten róż wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten też super, mam tę paletkę, może spróbuję odwzorować. :-) a może jakieś stepy dla początkujących? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny, delikatny :)

    Zapraszam do mnie oraz na rozdanie:
    http://kobiecyswiatmody.blogspot.com/2011/10/kolejny-giveaway.html#links

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)