Makijaż paletką Beauty UK

Tak jak obiecałam jednak z jednodniowym opóźnieniem wstawiam zdjęcia makijażu wykonanego paletką 10 kolorów z Beauty UK.




Użyłam następujących cieni:




Nastąpiła dziś również mała zmiana mojego nagłówka na taki :) 


Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. bardzo delikatny ten makijaż, ale ładny :)

    nagłówek fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nagłówek świetny i ciekawa paletka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba są słabiej napigmentowane niż te sleek, chyba że specjalnie miał być taki delikatny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie delikatne makijaże. byłby idealny dla mnie do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aagniieszka: tak są troszeczkę mniej napigmentowane, ale nie są dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagłówek super,paletka spodobała mi sie bardzo bardzo;

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny makijaż. Miałam cienie tej firmy i byłam z nich zadowolona, zreszta na bazie wszystko sie utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no pewnie, śliczne te cienie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)