Makijaż paletką Sleek PPQ Me, Myself & Eye


Mając dziś chwilę wolnego czasu postanowiłam pobawić się moją nową paletką Sleeka :)
Z racji też, iż niektóre z Was chciały zobaczyć makijaż przy użyciu tego czerwonego cienia, postanowiłam zrobić coś typowo jesiennego w czerwieni i w złocie :D 
Niestety mój aparat zupełnie nie chciał ze mną współpracować, więc zdjęcia nie są najlepszej jakości, a wszystko przez kiepskie oświetlenie :/ 


Makijaż:

Użyłam następujących kolorków:



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba nowa szata Twojego bloga:) Makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)
    też mi coś takieo po głowce chodziło :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba :) Wiec jednak na oku to jest czerwony bo w paletce wyglada jak brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie odświeżyłaś bloga ! a makijaż jak zwykle piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. sleek ma jednak ładną tą palete cieni. pięknie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiam:) kolory super się ze sobą zgrały i przechodzą jeden w drugi. baaardzo mi się podoba! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż! ja tak niestety nie potrafię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Przecudownie wyszło!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! :) Pięknie podkreśla Twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDO! Ten koralowy cień jest boski. No i ty robisz świetne makijaże. Zaczynam obserwować (jestem 100 obserwatorką ^^) i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem zakochana w Sleeku <3 śwwietny make-up. Zapraszam do obserwowania mojego bloga - stawiam swoje pierwsze kroki ;) www.teenagedream93.blogspot.com pozdrawiam ! ;**

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)