Makijaż paletką Sleek PPQ Me, Myself & Eye

Dziś chciałabym Wam pokazać mój drugi makijaż wykonany nową paletką Sleek PPQ Me, Myself & Eye. 
Muszę szczerze przyznać, że Sleek po raz kolejny mnie nie zawiódł- cienie są super na-pigmentowane, nie osypują się, bardzo dobrze się nakładają oraz trzymają się na moich powiekach przez cały dzień :) 

Strasznie się cieszę, że miałam okazję je zakupić, choć nie powiem, długo się wahałam, czy kolory w niej umieszczone przydadzą mi się w moich makijażach, ale ostatecznie zdecydowałam, że ją kupię- i oczywiście nie żałuję :)





Użyłam



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż oczu, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne :) dla mnie ideał do pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny, świetny do pracy, szkoły. PIĘKNY :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skąd jesteś?
    bo chętnie wzięłabym u Ciebie kilka korepetycji z makijażu oka :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)