Porównanie olejku do ciała Nuxe oraz olejku z Sephory

Nuxe  Huile Prodigieuse  złoty olejek do ciała i włosów

96,9% składników,  są pochodzenia naturalnego, jest to unikalne połączenie 30% szlachetnych olejów roślinnych i witaminy E.Jest bez sylikonów oraz sztucznych konserwantów. Olejek dodaje naszej skórze efekt rozświetlenia.  



Skład olejku ze strony producenta:

ISOPROPYL ISOSTEARATE*, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL*, DICAPRYLYL ETHER*, COCO-CAPRYLATE/CAPRATE*, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL*, CORYLUS AVELLANA (HAZEL) SEED OIL*, MICA*, CAMELLIA OLEIFERA SEED OIL*, SILICA, PARFUM/FRAGRANCE, TOCOPHEROL*, CI 77891/TITANIUM DIOXIDE*, BORAGO OFFICINALIS SEED OIL*, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL*, CI 77491/IRON OXIDES*, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL*, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT*, HYPERICUM PERFORATUM FLOWER/LEAF/STEM EXTRACT*, SOLANUM LYCOPERSICUM (TOMATO) FRUIT/LEAF/STEM EXTRACT*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL [N1006/E]. * Origine naturelle

Zalety:



+ pięknie pachnie
+ po nałożeniu ładnie wchłania się w skórę
+ doskonale nawilża
+ nie klei się
+ drobinki są widoczne, ale nienachalne
+ dobrze się go aplikuje mimo iż posiadam wersje 50ml bez atomizera
+ długo utrzymuje się na skórze 
+ bardzo wydajny 

Minusy:
- cena około 67zł/50ml

Opis producenta:


Moja ocena 10/10



________________________________________________________



Sephora Sun Huil Divine


Dla porównania zaprezentuję Wam drugi olejek tym razem z  Sephory Sun Huil Divine, którego jednak nie koniecznie polecam, mimo iż producent zapewnia, że jest bez:
- Parabenów
- Sulfatów
- Ftalanów
- GMOs
- Triclosanu



Skład olejku:
Active ingredients: Grapeseed Oil Passion Fruit Oil,Vitamin E.
Ingredients: Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Mica, Silica Dimethyl Silylate, Parfum (Fragrance), Ci 77891 (Titanium Dioxide), Ci 77491 (Iron Oxides), Tocopheryl Acetate, Passiflora Edulis Seed Oil, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Hexyl Cinnamal, Linalool.Illuminating Bronzing Oil


Minusy
- strasznie się klei
- brzydki zapach
- plami ubrania
- pozostaje w załamaniach skóry 
- szybko schodzi
- do przesady tłusty 

Plusy:
+ wydajny
+ ładnie rozświetla 

Ceny niestety nie pamiętam dokładnie, gdyż zakupiłam go w zeszłym roku, ale z tego co się orientuję to około 39zł. Pojemność tego olejku to 125ml.





Moja ocena 5/10

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. szkoda, że ten pierwszy jest taki drogi.. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ~~Lila~~: to prawda jest dość drogi, ale niezwykle wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten olejek z Sephory w sumie jestem zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez mam ten olejek z sephory kupiony za 39 zł, ale jestem nie zbyt z niego zadowolona. Pompka mi się bardzo szybko zepsuła i strasznie wszystko brudzi dookoła łącznie z moim dzieckiem które razem ze mną świeciło się w słońcu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aagniieszka: ja swój kupiłam w aptece, ale na Allegro również można go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A próbowałaś ten zwykły olejek Nuxe bez drobienek? Właśnie mam jego próbkę i jest całkiem fajna. Ciekawa jestem czy wersja z drobinkami (która mnie kusi niezmiernie od dawna) jest równie dobry...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)