Recenzja peelingu łagodnie oczyszczającego z Avene

Około 3,5 miesiąca temu stałam się posiadaczką peelingu oczyszczającego z Avene. Jest to jeden z nielicznych peelingów, który nie podrażnia i nie uczula mojej skóry.

Plusy:
- pięknie pachnie
- odświeża
- nie podrażnia
- wygładza
- delikatnie oczyszcza twarz
- idealnie nadaje się do cery naczynkowej 
- nie wysusza 
- bardzo delikatnie usuwa martwy naskórek 
- nadaje twarzy blasku
- posiada delikatne czerwone drobinki 
- wydajny 
- nie uczula 
- zostawia na twarzy jakby ochronną warstwę 

Minusy:
- cena 61,99zł/50ml

Wiem, że cena tego peelingu jest kosmiczna, jak na 50ml produktu, lecz efekt jaki pozostawia na skórze, po jego zastosowaniu rekompensuje nam koszty jakie musimy w niego zainwestować. 

Dostępność produktu:apteka  





Tak prezentuje się jego konsystencja na skórze:


A tak na buteleczce:




Opis i wskazania producenta:


Skład
Avene aqua, aqua, propylene glycol, polyethylene, polycrylamide, disodium laureth sulfosuccinate C13-14 isoparaffin,sodium salicylate, chondrus crispus, cetrimonium bromide, parfum, jojoba esters, laureth-7, trisodium EDTA, zinc gluconate

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Drogi, ale chyba dobry produkt ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię produkty Avene, ale nie miałam okazji jeszcze korzystać z tego peelingu. chyba będę musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drogi ;q
    sliczny blooog - zazdroszcze. :))
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada jakby w środku były malutkie robaczki, trochę mnie to zniecheca ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. może być fajny, ale ta cena .... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena faktycznie dość pokaźna, ale czego to się nie robi dla urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie dosyć drogi, ale ważne jest to, że nie uczula, co dla wrażliwej cery jest ważne :) Ja wole pilingi, które mają wiecej drobinek i dobrze zcierają, ale ja jestem gruboskórna ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem warto zainwestować w dobry produkt! Też nad nim myślałam, ale po takiej recenzji to już chyba na pewno go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)