Sleek Storm - makijaż

Jesienny "Nudziak" wykonany paletką Sleek Storm oraz cienimi Catrice  :) Coś ostatnio dopada mnie jesienna chandra .... i na dodatek dopada mnie jakieś choróbsko  :( Nawet makijaży nie chce mi się robić :/ mam nadzieję, że to tylko chwilowy stan :) 




*Użyłam:*

- paletka Sleek Storm


- cień Catrice nr. 410
- kremowy cień Cartice nr. 060


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. Te dwa pierwsze cienie z paletki Storm to moi ulubieńcy już od baaardzo długiego czasu :) Makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż :)to jest moja pierwsza paletka Sleek'a i chyba najukochańsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny delikatny, dzienny makijaż masz bardzo ciekawy blog zapraszam cię do mnie http://juliax96-make-upandfashion.blogspot.com/ pozdrawiam i życzę miłego dnia juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię sobie takie dzienniaczki jak potrzebuję coś na szybko, lubię taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktycznie całe lato się dokładnie tak malowałam - tylko z dodatkiem kreski i podkreśleniem dolnej linii rzęs;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czesto sie tak maluje, ale dodaje jeszcze kreseczke zelowym linerem:)
    pozdrawiam i zapraszam :http://xxstarrynightbluexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)