Włosy ...

Kochane co polecacie na nadmierne wypadanie włosów ??? 
Od momentu kiedy zachorowałam tj. 4 dni zaczęły mi strasznie, ale to strasznie wypadać włosy- jestem przerażona ;(  ... wychodzą garściami :/ pewnie to przez osłabienie, ale muszę temu zaradzić. Pomożecie ? :)


Może znacie jakieś sprawdzone suplementy?





Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Ja zawsze polecam Revalid, mi pomógł kiedy moje włosy leciały garściami i wtedy naprawde mogłam płakać nad nimi. Teraz niestety taki czas, że każdemu lecą włoski. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oprócz tabletek polecam zaparzanie herbatek z pokrzywy i skrzypu polnego

    OdpowiedzUsuń
  3. ja regularnie piję jedną herbatkę z pokrzywy dziennie :) i Tobie też polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie polecam belissy, mi kompletnie nie pomogła, capivit jest okej ale i mnie i wszystkie kolezanki które zażywały bolała po nich głowa, skrzyp też u mnie bez większego szału, najlepsze jak do tej pory to falvit ale one nie są bezpośrednio na włosy bo to niby tabletki dla kobiet w ciąży, które mają im dostarczać wszelkich potrzebnych witamin, ale u mnie się jak najbardziej sprawdziły na wypadanie włosów ;) od dwóch dni zażywam vitapil, podobno są rewelacyjne ale jeszcze za szybko żebym wyrobiła sobie na ich temat opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh, nie mogę Ci pomóc, na całe szczęście problemów z włosami nie mam :) O herbacie z pokrzywy słyszałam wieeele dobrego, więc może faktycznie spróbuj? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie umiem pomóc niestety w tym temacie:/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakos nie zazywam zadnych tabeltek na wzmocnienie wlosó, nie wierze tabletkom, wiec nie pomoge:(

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie wygląda to tak- kupuję garść tabletek na wzmocnienie włosów, paznokci i cery, regularnie łykam pierwszy tydzien, z później to jak mi się już przypomni... także efektów nigdy nie widać żadnych...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)