Zakupy w Paatal :)


Wczoraj dotarła moje przesyłka z Paatal z limitowaną paletką Sleek oraz Beauty Uk. Niestety jeden cień z Paletki Sleek  PPQ Me, Myself & Eye uległ uszkodzeniu, ale nic się nie dzieje, gdyż już go naprawiłam. 


Sleek  PPQ Me, Myself & Eye

Niestety nie miała  jeszcze okazji wypróbować tej paletki, gdyż musiałam ją wczoraj zreperować, ale jutro z pewnością przedstawię Wam makijaż wykonany właśnie tą paletką :) 


Beauty Uk eye Shadow Collection



Szczerze mówiąc paletka z Beauty Uk zrobiła na mnie ogromne wrażenie, niby mała niepozorna paletka, a tak dobrze na-pigmentowana :) Jeszcze dziś ukaże się mój wczorajszy makijaż, który wykonałam właśnie tą paletką :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolory w tej paletce Beauty Uk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. widziałam już na pingerze ;) czekam na fotki makijaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki, nie mogę się doczekać efektu ; )) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe ... ja też w sleeku PPQ z paatal miałam jeden cień zepsuty ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorki tych cieni z Beauty Uk :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kolorki.. Czekam na swatche i makijaż..

    OdpowiedzUsuń
  7. chce zamówić właśnie tą unikalną paletkę ze sleeka ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowość : www.gabusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy zamówiłas ta paletke? ja codziennie zagladam na paatal i jej niema :/

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem ciekawa tej palety z Beauty Uk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka BeautyUK wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku jak ja uwielbiam takie koloryy.. :) piękna paletka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)