Zbiorcze zakupy ......

Witajcie, nie mam dziś pomysłu na notkę, swoją drogą jestem chora, więc postanowiłam dla odmiany wstawić moje zbiorcze zakupy, które zrobiłam na przestrzeni 3-4 tygodni :)

Ostatnio wiele produktów mi się pokończyło (projekt denko), więc musiałam zaopatrzyć się w najbardziej potrzebne mi rzeczy, jest tego dosyć sporo, niemniej jednak są to rzeczy, które bardzo szybko zużywam, które używam prawie codziennie, oczywiście z małymi wyjątkami :)





- Oliwka pielęgnacyjna Hipp około 12zł
- Peeling enzymatyczny Lirene- 13,00zł
- Tonik bezalkoholowy Lirene- 12,99zł





- Pomadka ochronna z Nivea
- Maść nagietkowa- 4,90zł
- Olejek rycynowy- 4,61zł
- Cień do powiek w kremie Essence- 11,99zł
- Kredka do oczu Basic około 7-8zł





- Odżywka nawilżająca do wł. suchych Alterra- 6,99zł
- Maska nawilżająca do wł. suchych Alterra- 6,99zł
- Szampon dla dzieci babydream- 3,49zł





- Odżywka Dove Intense Repair- 10,25zł
- Farba do włosów L'oreal Excell 10' Baby Blond- 29,95zł
- Antyperspirant Vichy do skóry wrażliwej- 27zł

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Daj znać jak się sprawuje ten cień w kremie z Essence, bo się kręcę ostatnio koło niego co jestem w Naturze i jakoś nie mogę się zdecydować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a napisałabyć coś kiedyś więcej o tych dwóch produktach?
    - Peeling enzymatyczny Lirene
    - Tonik bezalkoholowy Lirene

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę pomadkę od Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ta firma Alterra? Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię te produkty Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sie zaatanawiam po co ci olejek rycynowy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mika.Lifestyle: odsyłam do postu: http://pat18s.blogspot.com/2011/10/ocm-metoda-czyszczenia-olejem.html w nim jest zawarta informacja do czego używam olejku rycynowego :)

    jamapi: nie ma problemu zrobię ich recenzję :)jak na razie tonik wydaje mi się całkiem w porządku- polubiłam go, natomiast peelingu używałam dopiero 2 razy, więc jeszcze ciężko mi cokolwiek o nim powiedzieć:)

    Wena: to są moje pierwsze produkty tej firmy i muszę przyznać, że powaliły mnie na kolana :)Sprawdzają się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spore te zakupy ;) ale jak się kończy to od razu wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  9. o daj znać jak się sprawdzają produkty Lirene:) pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo się tych zakupów uzbierało. Najbardziej jestem ciekawa tej Alterry, jak się sprawdza
    PS zostałaś otagowana na moim blogu: http://kolorowy-kuferek.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html i zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oliwka hipp :-)) najlepszy produkt:D kocham ją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojej :) ile różnych fajnych rzeczy :)
    ciekawa jestem tej odżywki z Dove :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też używam szamponu dla dzieci z Rossmana <3

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)