Efekty działania sprayu rozświetlającego- John Frieda "Go Blonder"

Spray rozjaśniający włosy to sekretna broń specjalistów marki John Frieda. Zawiera wyjątkowy kompleks rozjaśniający - owoce cytrusowe i rumianek, który stopniowo rozjaśnia i rozświetla włosy, pozwalając uzyskać naturalnie wyglądający, jaśniejszy kolor blond. Spray pozwala utrzymać w dobrej kondycji zarówno naturalne, jak i farbowane włosy blond, wzmacniając ich kolor i kamuflując odrosty. Spray najlepiej działa wzmocniony ciepłem suszarki.

Skład: Water, Hydrogen Peroxide, Polysorbate 20, Disodium Phosphoric Acid, Vp/Va Copolymer, Fragrance, Polyquaternium 47, Polyquaternium 55, propylene Glycol, Ext. Violet 2, Vitis Vinifera Juice Extract, Alcohol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Citrus MEdica Limonum Peel Extract, Glycerin, Helianthus Seed Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Tocopherol, Peg 40 Hydrogenated Casto Oil, Tocopherol, Vitis Vinifera Seed Extract, Butylphenyl, Methylpropional, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool

Producent gwarantuje rozjaśnienie włosów już po 5- 7 aplikacji, w moim przypadku wystarczyło tylko 4 i moje odrosty zniknęły ;)   Z pewnością będę mu wierna po wsze czasy.



Moje odrosty PRZED ostatnim farbowaniem farbą Wella, czyli około 1,5 miesiąca temu
Z FLESZEM
Moje odrosty PRZED użyciem sprayu rozjaśniającego "Go Blonder" John Frieda* ŚWIATŁO DZIENNE (Jak widać farba z Welli prawie cała się zmyła) 
PO 4 użyciach sprayu  "Go Blonder" John Frieda*
1) Światło dzienne

2) Światło dzienne
3) Z fleszem

Flesz niestety troszkę przejaskrawił kolory- rzeczywiście moje odrosty wcale nie są znacząco ciemniejsze od pozostałej części włosów co można zobaczyć na powyższych zdjęciach. 

Cóż mogę więcej napisać- taki efekt zupełnie mnie satysfakcjonuje:
- włosy są miękkie,
- zero rozdwojonych końcówek,
- włosy nie wypadają, co zdarzało się po rozjaśnianiu u fryzjera, czy też    koloryzacji w domu
- spray idealnie i równomiernie rozjaśnia moje odrosty
- uważam, że spray zupełnie nie uszkodził moich wrażliwych włosów

Jak Wam się podoba efekt?

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. wow super efekt
    zapraszam na rozdanie
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem blondynką i nigdy nią nie byłam i na 100 % nią nie będę, kocham brąz.
    Chyba blond nie jest łatwym kolorem?

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski świat: niestety nie jest, ale nie wyobrażam się w innym kolorze :) 3 lata temu zafarbowałam się na ciemny brąz i wyglądałam o 10 lat starzej. Niestety mam bardzo jasną karnację i brąz zupełnie mi nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałabym się, że to może dać taki świetni efekt :) Szkoda, że nie miałam pojęcia o istnieniu tego produktu, kiedy byłam blondynką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świeny. Bardzo podobny uzyskałam po sprayu rozjaśniającym (czy rozświetlającym?) z joanny.

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt swietny, nawet nie podziewalam sie

    OdpowiedzUsuń
  7. jak on mnie ciekawi! no szok i jak działa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, efekt naprawdę świetny! Jednak ja mam dużo ciemniejsze włosy i boję się czy nie zrobią się przez niego jasnorude jak sugerowało kilka dziewczyn... ale na pewno jeszcze o nim poczytam i zobaczymy czy się skuszę :P Ale dziękuję za linka, bo przeoczyłam tę notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurde :) przecież to wygląda jak farbowanie? :D i co zawsze tak robisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. o rany! tyle razy przechodziłam koło niego, zawsze miałam inne potrzeby "teraz, zaraz" i żałuję, że kiedyś kupiłam jakiś rozjaśniacz w spreju z joanny, który trącił nieco NACHALNIE kokosem i do najlepszych zakupów i moim życiu nie należał :<
    a tu taki ładny efekt...

    OdpowiedzUsuń
  11. te owoce cytrusowe i rumianek, to woda tleniona (Skład: Water, Hydrogen Peroxide (nadtlenek wodoru), Polysorbate 20, Disodium Phosphoric Acid, ...)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)