Jak dbam o włosy cz. 1

Jak wiecie ostatnio mam hopla na punkcie dbania o włosy, po moich ostatnich przygodach z  nagminnym ich wypadaniem (tuż po chorobie) postanowiłam je mocno zregenerować i muszę przyznać, że włoski zaczynają ożywać.
Wczoraj będą w aptece zakupiłam dwa produkty, jeden z nich ma za zadanie zahamować wypadanie włosów oraz przyspieszyć ich wzrost, a drugi ma je wygładzić i nawilżyć.

Pierwszy produkt to Farmona Radical - kompleks odżywczy w ampułkach stymulujący wzrost włosów i hamujący ich wypadanie.



 

Cena: 39zł

Ampułki w środku opakowania

Jedna zużyta przez mnie ampułka wraz z atomizerem
Opis producenta na odwrocie opakowania
Krótka informacja z ulotki
Mam cichą nadzieję, że ten produkt pomoże mi zniwelować wypadanie włosów, gdyż słyszałam na jego temat wiele pozytywnych opinii   :) Co prawda włosy nie wypadają mi już tak mocno jak tuż po chorobie, ale niestety nadal jest ich dość sporo na szczotce :/

Drugim produktem jest *Serum wzmacniające L`Biotica Biovax A+E*

Opis producenta:

Cena: 13,90zł

Muszę przyznać, że po użyciu tego produktu moje włosy wyglądają 1000 razy lepiej są mięciutkie, wygładzone i ślicznie błyszczą mimo, że używam go dopiero drug dzień. Daje natychmiastowy efekt zdrowo wyglądających włosów.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. słyszałam że ta kuracja w ampułkach jest bardzo skuteczna :) będe o niej pamiętała, jak zacznę mieć kłopoty z włosami to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja przymierzam się do kuracji Seboradinem :O

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam odżywkę w sprayu i serum z radical i uważam, że nie potrzebnie wydałam pieniądze- kosmetyki te nic a nic mi nie pomogły.
    za to bardzo zainteresowało mnie serum z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że kiedyś używałam radicala w ampułkach i moje odczucia były bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Radicalu słyszałam już chyba wszystko, ale nadal nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
  6. To serum mam na liście najbliższych zakupów. Próbka dołączona do maski Biovax bardzo mi podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)