Jak dbam o włosy cz. 2

Prezentuję Wam obecnie najczęściej używane przez mnie produkty do włosów. Oczywiście posiadam ich znacznie więcej, lecz na tą chwilę używam tylko tych. oraz tych, które zawarte są w poprzednim poście.

Odżywki, maski i szampony do włosów


- Kallos Jaśminowa maska do włosów

- Kallos Relax balsam do włosów suchych z witaminą B5
- Kallos Waniliowy balsam nabłyszczający 


- John Frieda szmpon Root Awakening 
- Kerastase Nektar Termiczny
- Marion fioletowy szampon do włosów blond


Moja obecna koloryzacja


Ostatnio zaprzestała rozjaśniać swoje włosy w domu jak i u fryzjera (mam tu na myśli farby oraz rozjaśniacze) i staram się je bardziej zregenerować. Jak wiemy odrosty na blond włosach wyglądają straszne i aby je zniwelować używam dwóch produktów, są nimi:

- John Frieda Sherr Blonde spray
- Rozjaśniacz w sprayu z Joanny


Używam tych produktów naprzemiennie tzn. aby rozjaśnić moje odrosty używam sprayu John Frieda przez około 5-7 razy, a następnie raz w tygodniu, raz na 2 tyg. utrwalam je sprayem z Joanny. A potem przez około 1,5 miesiąca mam spokój z wstrętnymi odrostami

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. John Frieda - dużo o nim słyszałam. Chcę kupić, ale coś mnie powstrzymuje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele słyszałam też o produktach Marc Anthony i nie wiem już, na które się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, chyba nie, przynajmniej ja takiego nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mnie ciekawi ten spray rozjaśniający :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam tego rozjaśniacza z joanny i na dłuższą metę to on niestety mi za bardzo wysuszał włosy i ten zapach trochę zniechęcający ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. .biemi: właśnie słyszałam, że może wysuszać, dlatego stosuję go maksymalnie raz w miesiącu, między rozjaśnianiem sprayem Johna Friedy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)