Morski makijaż oka .....

Już dawno na moim blogu nie witały makijaże, więc dziś postanowiłam nadrobić swoje zaległości :) Dzisiejszy makijaż wykonałam cieniami z Kobo oraz jednym cieniem z Inglota. Cały makijaż jest w tonacji morskich zieleni i błękitu.
Użyłam:
- Kobo nr. 101
- Kobo nr. 213
- Kobo nr. 137
- Kobo nr. 212
- Inglot nr. 429

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. bardzo delikatny, podobs mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory. Fajnie to wygląda. Dodasz następnym razem zdjęcie z całą twarzą?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczka sa hipnotyzujące :)))) Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi bardzo się kojarzy z zimowym makijażem, takim mroznym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci pasuje taki makijaż. Ślicznie to wszystko wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak królowa śniegu :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, zimowo, mroźnie i bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, taki mroźny, bardzo Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby nie lubię takich kolorów na oku, ale widzę, że chyba tylko nie na swoim ;) Bo w Twoim wykonaniu wygląda to świetnie i rewelacyjnie współgra z Twoją tęczówką ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)