Recenzja- Kallos jaśminowa maska do włosów

Maska Kallos jaśminowa polecana jest do suchych i zniszczonych włosów. Odżywcza maska do włosów suchych, zniszczonych o zapachu jaśminu. Intensywnie odżywia i nawilża suche i zniszczone włosy. Po jej użyciu włosy są łatwe do rozczesana , stają się miękkie i błyszczące.
Intensywny krem odżywczy, który odżywia i regeneruje włosy po zabiegach fryzjerskich.
Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnienie, farbowanie i trwałą ondulację. Maska wzbogacona o wyjątkowe składniki powoduje łatwe rozczesywanie się włosów, odżywia i nawilża. 

 Cena: 10,50zł / 1000ml
Opis na opakowaniu


*PLUSY:*
- pięknie pachnie
- doskonale nawilża włosy
- sprawia, że włosy są miękkie i błyszczące
- idealna konsystencja
- bardzo wydajna
- po jej użyciu włosy łatwo się rozczesują
- odżywi włosy
- bardzo niska cena
- nie odciąża włosów
- wygładza i zmiękcza moje włosy
- duża pojemność: 1000ml
- zapach długo utrzymuje się na włosach

*MINUSY:*
- brak

*Jaki jest mój sposób użycia?*
Nakładam maskę na umyte i mokre włosy, pozostawiam średnio na około 15- 45min (zależy ile mam czasu) a następnie dokładnie ją spłukuję.

*Konsystencja:*
1)

2)


Skład na opakowaniu:



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. wygląda na to , że ma nawet przyjazny dla włosów skład :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coś takiego by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie ją można kupić? szukam właśnie jakiś dobrych produktów do włosów, które pomogą mi je wzmocnić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. vilandre: w hurtowni fryzjerskiej lub na Allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam dużo dobrego o Kallos latte, tą widzę pierwszy raz, musi super pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam kalos latte, dodatkowo taką różową to jest na ochronę włosów przed suszarką i prostownicą i jestem bardzo zadowolona:) wczoraj kupiłam właśnie ta jaśminową :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jej zapachu bo bardzo lubię jaśmin

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)