Schwarzkopf - Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder


Got2b Powder'ful Volumizing Styling Powder to puder przeznaczony do stylizacji włosów.
Bardzo lubię ten produkt, choć ma kilka wad, bardzo często do niego powracam. Pomaga mi maksymalnie podnieść moje włosy u nasady oraz dodaje pięknej objętości.


Skład: Aqua, Silica Silylate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Octylacrylamide/Acrylates/Butylaminoethyl Methacrylate Copolymer




PLUSY:
- łatwość użycia
- mega objętość
- niewidoczny na włosach
- nie przetłuszcza włosów
- nie uczula
- nie powoduje łupieżu
- efekt utrzymuje się dość długo 
- łatwo go zmyć
- wydajny


MINUSY:
- matowi włosy
- pozostawia na włosach dziwną w dotyku powłokę 
- cena około 19zł
- delikatnie skleja włosy


Sposób użycia:


Opis na opakowaniu


Aplikator pudru:


Konsystencja:
1)
2)


Moja ocena to 8/10 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. czytałam że taki sam efekt daje zwykła zasypka dla niemowląt.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dla mnie klei jakby pisaek mialo sie w glowie blee..

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tak czytam o tym produkcie na różnych blogach to zdania sa dosyć podzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder jest masakryczny! Myślałam, że to będzie coś fajnego, ale strasznie matowi i "lepi" włosy. Objętości prawie nic, za to wygląd głowy niemytej przez tydzień gwarantowany.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)