Dzisiejszy makijaż dzienny :)


Dziś wykonałam bardzo delikatny dzienny makijaż. Jak widać nie zrobiłam nawet kreski eyelinerem. Cały makijaż został wykonany w tonacji brązowo- złotej.

Użyłam:


Pozdrawiam :*
_______________________________________________________
EDIT
Mała edycja mojego dzisiejszego makijażu :)
Nie wytrzymałam musiałam dodać choć delikatną kreseczkę eyelinerem, tym razem wykorzystałam złoty eyeliner z Catrice.



 Catrice Liquid Liner nr.030- złoty

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. Taki naturalny i subtelny:)
    Oj, uwielbiam Twojego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale błyszcząco! W sam raz na pochmurny dzień :D Z kreską wygląda o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Twoje makijaże :) bardzo lubię delikatne make-upy, a właśnie takie u Ciebie pojawiają się najczęściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! mam ten tusz i właśnie trafia do kosza...

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski! Muszę pokombinować ze swoimi cieniami i też coś podobnego wypróbować, bo wygląda fenomenalnie! I to w obu wersjach, i z kreską i bez ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, kreseczku musi być ;) Swietnu makijaż, naturalny look świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale kusisz tymi sypkimi Inglotami... a ja mam ban na kolorówkę.. chyba, że coś mi się skończy.. Świetny makijaż!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :) lubię takie naturalne makijaże i te pigmenty z inglota tak oko cieszą ech

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)