Makijaż Sylwestrowy 1/...


Obiecany sylwestrowy makijaż :) 

Pierwsza odsłona sylwestrowego makijażu jest bardzo delikatna. Skierowana do osób, które nie preferują mocnego i błyszczącego się makijażu. Cały makijaż wykonany jest złotym, brązowym oraz czarnym cieniem jak również czarnym eyelinerem. Dopełnieniem makijaży było przyklejenie kilku kępków sztucznych rzęs.

Z fleszem:


Bez flesza:
Użyłam:
- Paletka Sleek Au Naturel
- Kępki sztucznych rzęs Donegal 
- Cień sypki z Inglota




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. bardzo fajny :)
    ja się w 'żółciach' i brazach źle czuję, więc nie dla mnie, ale podoba mi się u Ciebie na oczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny! baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie,brakuje mi tylko jakiegoś błysku:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż, ten pigment z inglota świetny :)
    zapraszam do mnie
    http://kosmetykowy-szal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zdecyduję na jakiś srebrno-granatowy na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie, mam cień sypki z Inglota, ale jakoś nie umiem się z nim obchodzić :O

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż, tylko ja bym dodała więcej kępek długich lub średnich :)bo jest taki wyraźny uskok:)ale całość śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż cudny! :) Kępki dodały wyrazistości, ja chętnie bym w takim na sylwestra popędziła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz bardziej kusi mnie kupić paletkę ze sleeka au naturel.

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy makijaż, myślę że do moich piwnych oczu też by pasował nieźle :):)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)