Makijaż Sylwestrowy odsłona nr.3

Tym razem makijaż w czarno-srebrnej tonacji z dodatkiem brązowo- turkusowego pigmentu z Inglota. 
UŻYŁAM:
- Paletka Sleek

- Sypki cień Inglot- Kameleon 
- Maskara z Wibo
- Duraline Inglot
- Pędzelek do eyelinera w Essence
- Baza pod makijaż ArtDeko 
- Eyeliner z Essence- czarny 

- Kempki rzęs

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

23 komentarze:

  1. wow :) bardzo ładny oko wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale pięknie, sama chętnie bym skorzystała na sylwka, ale raz, że pewnie nigdzie nie pójdę, dwa, że nie wyjdzie mia tak super jak Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o, jesteś zadowolona z tego pędzelka do eyelinera z essence? orientujesz się w jakiej jest cenie?

    makijaż jak zwykle super, jestem fanką Twoich makijaży, a ten który komentowałam wczoraj nadal mam przed oczami - rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny makijaż. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie, kazdy Twój makijaz jest swietny, dopracowany, podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Przepiękny! I to przy użyciu PPQ, niewiarygodne ;)) SUper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten mi się najbardziej podoba z wszystkich propozycji na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :) bardzo wieczorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm so stunned here over your fabulous looking iris! such magnificent eyes! and the silver really made them darker from your other pictures! Amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. ten cień kameleon musi być świetny :)
    jeśli masz, podeślesz mi jego recenzje ?
    byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny makijaż!!!! kolor oczu również;]-zazdroszczę heheh
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę tak wprawnej ręki w malowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAJEBISTY makijaż, no po prostu zauroczyłaś mnie nim po całości, tez mam zielone oczy i jesteś moją inspiracją na sylwestrowy make up:) Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow prześliczny, zazdroszczę Ci takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaz fajny blyszczacy i nienachalny :)
    A pigment z Inglota jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fenomenalnie!!! nic dodać nic ująć!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny świetlisty makijaż :)
    koniecznie będę zadlądać do Ciebie częściej, dodaję do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tu jest idealnie :) podziwiam wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)