Nowości ...

Wybraliśmy się dzisiaj z misiakiem na przedświąteczne zakupy, a dokładnie mówiąc po prezenty dla bliskich. Całe szczęście udało nam się coś kupić i częściowo mamy już spokój. 

Mój S. kupił mi również mikołajkowy prezent, o którym już od dawna marzyłam, czyli książkę Bobbi Brown "Perfekcyjny makijaż"- z której  strasznie się cieszę :) Mam nadzieję, że będzie ciekawa i pomocna i czegoś nowego mnie nauczy hehe.



 W Empiku kupiliśmy malutkie Termofory :) Prawda, że słodkie? 
 Oczywiście nie obyło się również, bez zakupów  kosmetycznych :) Wstąpiłam do Natury, z której wyszłam z kilkoma drobiazgami .... 
- Lakier do paznokcie Catrice nr. 430 Purplelized- opalizujący fiolet
- Catrice Liquid Liner nr.030- złoty
 
- Srebrny cień do powiek Catrice nr. 150 Metallicious (kupiony na przecenie)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Też będąc ostatnio w Empiku zastanawiałam się nad tą książką, ale jak ją sobie tak dobrze przejrzałam, to doszłam do wniosku, że nie ma tam dla mnie za dużo nowości i wolę jednak kupić sobie inną publikację ;) Choć wydana jest pięknie, to muszę przyznać! Ja prezenty świąteczne dla bliskich kupuję już od października, więc większość na szczęście już mam i teraz nie muszę się stresować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę intensywnie o tej książce, też chyba poproszę mikołaja o pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie termofory :) a książkę bardzo bym chciała mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak tam z eyelinerem będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajne termofony ! ja dziś wyczaiłam fajny w F&F :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, za ile te cudowne termoforki? Może sama sie skuszę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tą książkę, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nowicjuszka: tefmoforki kosztowały mnie 9,99zł/szt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)