Ostatnie nowości :)


Tak właśnie kończą się zakupy spożywcze ;)
Jak widać zawitałam do Natury z zamiarem zakupu cieni z nowej kolekcji Catrice, lecz jeszcze owej kolekcji nie było, a wyszłam z ...

Zestaw trzech brokatów z Essence - jest to produkt, którego szukałam już od bardzo długiego czasu. Jest do dość stara edycja z Essence, dostała te brokaciki na przecenie za 9,90zł. Nareszcie będę mogła poszaleć z sylwestrowymi makijażami :) 

Liquid Liner z Catrice- srebrny
Cień do powiek z limitowanej edycji zimowej Kobo nr. 502

Brązowy Eyeliner z Essence oraz cień z klasycznej kolekcji nr. 208


Kobo nr.208

Wczoraj listonosz przyniósł mi przesyłkę z nową paletką GlamBox
Moje poprzednie są już całe zapełnione :)


Postaram się jeszcze dziś wrzucić mój dzisiejszy makijaż, ale najpierw  czeka mnie małe sprzątanko :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. ochh muszę w końcu kupić glama :(

    OdpowiedzUsuń
  2. cień kobo wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brokat z essence miodzio, szkoda, że w tej obecnej limitowance nie było czegoś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. haha widze ze masz tak jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy ten brokat Essence śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się zestaw z brokatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też zastanawiam się nad kolejnym GlamBoxem, ale ja rozważam opcję białego kwiatka :D A te brokaty ciekawe, już nie mogę doczekać się makijaży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobo ma limitke? Dobrze wiedzieć:) U mnie zakupy spożywcze kończą się identycznie, bo zamiast iść w lewo na spożywczy skręcam w prawo do natury:P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)