Sylwestrowy makijaż odsłona nr.2 ;)

W końcu dziś zmobilizowałam się i zrobiłam mocniejszy sylwestrowy makijaż, miało być czarno- srebrne smoky eyes, ale ostatecznie zdecydowałam się na dodanie bordowo-różowego brokatowego cienia z Inglota (zmienia swój odcień w zależności od konta padania światła) 


Użyłam:
- Pyłek z Secret
- Cień sypki z Inglota
 - Eyeliner Catrice- srebrny
 - Cienie z Inglota


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. ulala, jaki piękny makijaż!! cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam za wyrażenie, ale jest po prostu zajebisty!! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. One_LoVe, jamapi : Kochane dziękuję za miłe słowa- to mobilizuje do kolejnych działań ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała tu tonę, wspaniała jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaał! Naprawdę śliczny! Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, jaki piekny!!!:) podziwiam:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze jestem zachwycona Twoimi makijażami, są piękne :*

    OdpowiedzUsuń
  8. z tą kreską bardzo pomysłowo, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. noooo przepięknie!! co tu więcej mówić... Efekt jest boski!! buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna prezentacja i przepiękne makijaże, a ten podoba mi się najbardziej ;) Wspaniały blog prezentujesz, na którym można znaleźć wiele przydatnych opinii ;) Dodaję do obserwowanych i z wielką przyjemnością będę do Ciebie powracała :) Zapraszam również serdecznie na mojego bloga :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)