Zakupy plus mały bonusik ;)

Moje pierwsze po 2 miesięcznej przerwie zakupy kosmetyczne (tzn. kolorówka) Jestem z siebie dumna, że tak długo wytrzymałam w "postanowieniu" hehe  ;)

A oto moje drobne zakupy:

- Róż w żelu z Essence
- Kępki rzęs z Donegal
- Klej do rzęs Duo
- Sztuczne rzęsy z Inglota
- Cień sypki z Secret srebrny nr. 10
- Cień sypki z Secret złoty nr. 2

Róż w żelu z Essence
Tak prezentuje się po roztarciu
Wszyscy mają Avanti ma i ja :)


... i mały BONUS ;)

Jak przystało na każde dziecko 20+ nie odbyło się dziś bez otwarcia pierwszego okienka w kalendarzu adwentowym hehe

... a w środku słodki bałwanek ;) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. uwielbiam takie adwentowe kalendarze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zakupy :) mogłabyś napisać i zrobić notkę o tym jak zakładać sztuczne rzęsy?Bardzo jestem ciekawa :)

    dodaję bloga, podoba mi się, zapraszam do sb i do dodania jesli masz ochotę:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to bym chyba musiała mieć parę takich kalendarzy adwentowych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taki kalendarz w domu ale czekoladki zjada synek:)
    fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawią mnie te sztuczne rzęsy z Inglota :) jak wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha. Kalendarz powalił mnie na kolana :D Róż w żelu również. W pierwszej chwili myślałam, że to jakaś pasta do zębów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. it-inspires-me w najbliższym czasie postaram się zrobić taki wpis :)
    ~~Lila~~ jak tylko ich użyję wstawię fotkę z efektem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz adwentowy z Kinder? No nie, mów gdzie go dorwałaś! hihi :) Jako typowa 'stara baba' muszę sobie taki sprawić, o! ;P

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)