Korektor Rimmel Wake Me Up

Dziś mam dla Was króciutką prezentację mojego nowego korektora Rimmel Wake Me Up. 

PRZED:
 PO użyciu Rimmel Wake Me Up:
Moim zdaniem na moje cienie pod oczami sprawdza się znakomicie. Kryje, co ma zakryć i czego niestety nie widać na zdjęciach ładnie rozświetla okolicę oczu :) Sam korektor posiada w sobie delikatnie drobinki odbijające światło, podobnie jak podkład z tej samej serii.
Dokładną recenzję tego korektora zrobię za kilka tygodni ... dziś chciałam Wam tylko pokazać jak prezentuje się na moim oku 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. fajny, ciekawe jakby u mnie się sprawdzał

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, potrzebuję właśnie coś na cienie pod oczami, także czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie już nie było ulotek, żeby go wypróbować. A kusi, kusi :>

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ciekawy tymbardziej ze ja cieni w sumie nie mam bardziej zaczerwienienia moze by sie nadal:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo popularny produkt ostatnio. Muszę mu się przyjrzeć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukałam próbki, ale oczywiście już wszystko "posprzątane" ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem ciekawie się przedstawiają te produkty :) Jak mi się skończy mój podkład to chyba sie skuszę na ten ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)