Makijaż wykonany paletką The Balm "Nude' Tude"

Dziś bardzo stonowany makijaż wykonany moją nową paletką Nude' Tude. Zamiast eyelinera do zrobienia kreski użyłam czarnego cienia. 
Po pierwszym użyciu tej paletki uważam, że cienie mają bardzo dobrą pigmentację, oraz doskonale się je rozciera.



Druga wersja tego samego makijażu ze zmodyfikowaną kreską. 
Zdjęcia poniżej zostały zrobione po 10 godzinach od zrobienia makijażu. 


Użyłam: 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. oba makijaże mi się podobają, z tą dłuższa kreseczką również, a może nawet bardziej... ciekawe kolory ma ta paletka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem, że to bez bazy? Szał! Świetne te cienie, ładnie się prezentują. I makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ta paletka jest slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny makijaż. Bardzo podoba mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuuuuusisz ;P Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/ Zapraszam :)
    Świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)