Paletka "Nude' Tude" The Balm

Strasznie się cieszę, że paletka jest już w moich łapkach :) Wygląda powalająco. Bardzo podoba mi się jej design jest bardzo oryginalny :)
Ale do rzeczy .... paletka kosztowała mnie 89zł, składa się z 12 bardzo mocno napigmentowanych cieni, są to głównie perły jednak znalazły się w niej 2 maty (tak przynajmniej mi się wydaje, gdyż w palecie wyglądają matowo, a na zdjęciach wyszły perłowe.... dziwne ) oraz jeden cień brokatowy. 

 Tak paletka wygląda w środku: 
Jak można zauważyć kolorystyka paletka nadaje się zarówno do dziennych jaki i wieczorowych makijaży. 

 Kolorki prezentują się następująco:
 I rząd:
II rząd:
 Wybrałam się również do apteki w celu zakupienia kremu pod oczy. Chciałam coś z Avene, ale niestety go nie było, więc ostatecznie wybrałam La Roche Posay Active C pod oczy. Pani aptekarka zapewniła mnie, że nie będzie mnie uczulał .... zobaczymy .... 
 W  Marionnau jak również w aptece dostałam kilka próbek:
Na koniec chciałam Wam pokazać co dostałam od mojego S. tak bez okazji tj. kolczyki oraz broszkę w kształcie serduszka :)  Taka mała rzecz, a cieszy

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Ta paletka wykonana jest idealnie, uwielbiam takie piękne opakowania, a i cienie super:)
    A kolczyki kokardki też ostatnio uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paleta jest prześliczna z samego wyglądu, zachęca do używania :) napisz, jak Ci się będzie spisywała na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta paletka jest przepiekna, ach.. chyba bede musiala sie skusic w koncu...

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna ta paletka! kolory cieni cudowne, opakowanie jeszcze lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kolory. Szkoda, że w Polsce ciężko dostać kosmetyki tej firmy bo słyszałam, że są fajnej jakości.
    Pozdrawiam,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paletka, i ten wygląd w środku cudo,

    OdpowiedzUsuń
  7. ..N's Life...: wcale nie jest ciężko dostępna. Ja ją kupiłam w perfumerii Marionnau, tam jest ich cała szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka jest CUDOWNA, widnieje na mojej "wish" liście ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, mnie rozwalają niektóre nazwy cieni ;D ale bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE na moim blogu http://beaaatka21.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę choć na brak cieni ost. nie narzekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, paletka! <3 Czekam na makijaże ;))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)