Podkład Rimmel Wake Me Up

Rimmel Wake Me Up to pobudzający i rozświetlający podkład. Dzięki specjalnie stworzonej formule nadaje on skórze promienny wygląd i minimalizuje oznaki przedwczesnego starzenia się skóry. Lekka i płynna formuła podkładu łatwo się rozprowadza, pokrywa dokładnie pory, ale jednocześnie pozwala skórze oddychać.
Ja swój podkład używam zaledwie 4 dzień jednakże coś mogę już o nim napisać :) Mam nadzieję, że moje zdanie na jego temat się nie zmieni, a jakby się jednak zmienił to na pewno Was o tym poinformuję. 

Cała seria Wake Me Up:

 Podkład:
PLUSY:

- rzeczywiście rozświetla naszą cerę
- dodaje cerze zdrowego blasku
- nie ma chamskich drobinek
- łatwo się go aplikuje
- wydajny, gdyż starczy nam niewielka jego ilość, żeby pokryć nim cała twarz
- ładny zapach
- solidne opakowanie
- nie ściera się w ciągu dnia
- buzia cały dzień wygląda na wypoczętą i promienną, nawet późnym wieczorem 
- nie brudzi ubrań
- nie tworzy efektu maski
- dość duża gama kolorystyczna
- moja buzia po przypudrowaniu nie świeci się cały dzień ( jednakże  zaznaczam, że ja jestem posiadaczką cery suchej) 
- cena w promocji około 32zł
- na dzień dzisiejszy uważam, że spełnia założenia producenta
- nie tworzy smug mimo, że nakładam go paluszkami
- łatwo i szybko się go nakłada
- utrzymuje się na twarzy cały dzień, co możemy zaobserwować przy wieczornym demakijażu 

Minusy:
- w sumie brak, tylko jedno mnie zastanawia, dlaczego w sklepach jest tak wielka rozbieżność w jego cenie tj.   Rossmannie na promocji 32zł, bez promocji około 38zł, natomiast w Naturze kosztuje on aż 42zł 
- dla nie których może zbyt mało kryć, ale ja raczej nie mam czego ukrywać, za wyjątkiem kilku drobnych przebarwień wokół ust po solarium, więc nie traktuje tego jako jego wadę. Zresztą producent nie obiecuje, że podkład ma dobrze kryć 


Opis producenta na opakowaniu:
 Aplikator:
Konsystencja:
No to rozcieramy:
Roztarty idealnie stapia się z kolorem naszej skóry:
Jak widać na zdjęciu powyżej idealnie stapia się on z naszą skórą. 
Jeżeli chcecie go wypróbować, a nie koniecznie chcecie go kupować w ciemno, to w Rossmannie i Naturze możecie otrzymać jego darmowe próbki :) Zachęcam Was do jego wypróbowania, bo moim zdaniem naprawdę warto :) Na dzień dzisiejszy stał się on moim ideałem :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy, faktycznie dziwna rozbieżność cenowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie próbkę, muszę zobaczyć jakie będzie pierwsze wrażenie ;) Ale po tym, co przeczytałam to nastawiam się pozytywnie :) Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie :) A powiedz jaki masz kolor? Nieroztarty wydaje się ciemny, pomarańczowy wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko taki złudzenie, gdyż zdjęcie zrobione było z lampą, natomiast jeśli chodzi o kolor to ja mam 103 True Ivory

      Usuń
  5. ciekawy bardzo ten podklad :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zauważyłam na niektórych produktach, że w naturze niektóre ceny są znacznie wyższe niż w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawił mnie, kiedy dzisiaj byłam w Rossmannie, ale zarazem odstraszył kiedy zobaczyłam, że nawet te najjaśniejsze kolory są strasznie ciemne, ale tutaj widzę, że faktycznie się stapia i nie jest tak źle jak myślałam ;DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście na początku robią wrażenie za ciemnych, ale po nałożeniu na twarz po chwili stapia się ze skórę i jest całkiem fajny :)

      Usuń
  8. Fajna buteleczka... ale jak nie kryje za dobrze, to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm fajny :) widzę że sporo plusów

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja znalazłam jeszcze lepszą promocję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki za recenzję , nie byłam pewna czy któraś blogowiczka go dorwie i zrecenzuje tak szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. tyle plusow u Rimmela? musialabym najpierw dorwac probke :)
    Zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zdziwiona, ale rzeczywiście na mojej buźce sprawdza się idealnie :)

      Usuń
  13. świetnie się zapowiada może wypróbuje jak się moje skończą

    OdpowiedzUsuń
  14. Równiez go nabyłam:) szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o dostępnych próbkach, testerów nie było i troszkę kolor mi nie odpowiada.. z całą resztą się okaże.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ee to pewnie w moim rossmannie to już próbek nie będzie... Szkoda, bo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też właśnie dzisiaj kupiłam, zrecenzowałam wstępnie u siebie i podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo pozytywnych opinii o nim słyszę, lecz boję się że jego krycie nie będzie wystarczające.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeraża mnie ta gama kolorystyczna. Widziałam porównanie z Revlonem Colorstay 150 i jestem w ciężkim szoku. Nie wiem dlaczego na polski rynek wychodzą tak pomarańczowe odcienie, które rzekomo są najjaśniejszymi. Może to ja jestem zbyt blada? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze powiem, że przy pierwszym użyciu jak zobaczyłam kolor to zamarłam. Pomarańcza! Chyba to przyszło mi pierwsze na myśl. Ale kolor faktycznie dopasowuje się do naszego koloru skóry, za to wielki +
    zastanawiałam się także nad korektorem...

    OdpowiedzUsuń
  20. krycie, no właśnie, ale dziś testowałam na dłoni, całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. zaciekawiłaś mnie strasznie tym podkładem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Będę musiała kiedyś go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dodaję do obserwowanych i czekam na kolejne wpisy ;) Jak masz ochotę to zapraszam http://kim-makijaz-paznokcie.blogspot.com/ może Ty też znajdziesz coś dla siebie - recenzje, inspiracje itd :) Pozdrawiam serdecznie! Paulina

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)