Recenzja Palety "The Berlin Collection" Catrice


Paletkę zakupiłam około 2 tygodni temu. Jest częścią limitowanej kolekcji Catrice BIG CITY LIFE. Cała paletka umieszczona jest w ślicznym kartonowym pudełeczku zakończonym tasiemką, która znacząco ułatwia otwieranie pudełka. 
Tył paletki:
Paletka
W skład całej paletki wchodzi 6 bardzo naturalnych i bardzo dobrze napigentowanych cieni oraz śliczny bronzer, jak również róż z którego niestety nie jestem zadowolona, gdyż jest za delikatny :) 
Dokładne nazwy cieni:
1. Tiergarten
2. Brandenburger Tor
3. Am Alex 
4. Berlin Wal
5. Ku'Damm 
6. Checkpoint Charlie


Swatche
Wszystkie cienie jak widać są perłowe, każdy z cieni ma 1,5 g. 
Róż oraz bronzer
Kredka dołączona do paletki
Jest to miniaturka bardzo dobrej i miękkiej czarnej kredki do oczu, która bardzo przypadła mi do gustu. W paletce znajdował się także maleńki aplikator.

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

14 komentarzy:

  1. prezentuje się bardzo fajnie. trochę żałuję, że jej nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam Cię do udziału w konkursie, wystarczy odpowiedzieć na jedno pytanie ;)

    http://monalisamakeup.blogspot.com/2012/01/ogaszam-konkurs.html

    Do wygrania fajne zestawy kosmetyków.

    Pozdrawiam,
    Monika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolorki.. Idealne do codziennego makijażu..

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo te paletki przypadły do gustu, London też.

    OdpowiedzUsuń
  5. róż ładny bronzer za dużo pomaranczowego pigmentu ma:) cienie sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ta paletka. oh, marzy mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne kolorki, zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie dobrane kolory - takie "moje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ją i baardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie wszystkie te kolory mam już w innych paletkach, więc chociaż to moje kolory to nie skusiłabym się na ich powielenie. Ale szata graficzna paletki bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)