Zbiorcze zakupy :)

Dziś chciałabym pokazać Wam co sobie ostatnio kupiłam. Są to zakupy zrobione na przestrzeni 2 tygodni 

- Suchy szampon z Isany kupiony w Rossmannie 
- Odżywka do włosów w sprayu nadająca blask z Furterer kupiona w Douglasie 

 - Mascara Maybelline The Falsies Black Drama Volum` Express kupiona z Rossmannie akurat była wtedy na przecenie 
- Próbka kremu do twarzy Collistar
 - Zmywacz do paznokci z Lidla 
- Opaska do włosów z Orsaya
- Łańcuszek również z Orsaya
- Kolczyki oraz zawieszka z H&M piórka :) Strasznie spodobał mi się ten komplecik :)
Oczywiście nie obyło się również bez drugiej paletki z Kiko tym razem jest to paletka nr. 03 Hyperreal Green Wood czyli odcienie zieleni turkusu :)
Paletka jest bardzo mocno napigmentowana, cienie długo utrzymują się na powiekach, nie rolują się (na bazie) i mają przepiękne kolorki.
Kolorki wyglądają mniej więcej tak: 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

17 komentarzy:

  1. intrygują mnie te suche szampony...czy faktycznie są tak dobre jak zachwalają je firmy kosmetyczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci szczerze, że zawsze wydawało mi się, że te szampony nic nie wskórają, ale na szczęście się pomyliłam. Rzeczywiście działają, nie jest to jakieś spektakularne działanie, ale włoski po ich użyciu wyglądają świeżo i czysto :)

      Usuń
  2. Fajne zakupy :) Zaciekawił mnie ten spray do włosów, napiszesz coś więcej? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się wkrótce zrobić recenzję i porównanie trzech taki szamponów z rożnych marek :)

      Usuń
  3. zazdroszczę tej paletki KIKO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie wyglądają pięknie! Szczególnie ta zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://heramanowasmych.blogspot.com/2012/01/tag-nasze-ulubione-seriale.html - zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zmywacz do paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie napisz coś więcej o tej odżywce do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko ją przetestuję to zrobię recenzję ;) Pozdrawiam

      Usuń
  8. KIKOwa paletka cudna:) i te kolczyki z czarnymi piorami zakochalam sie!!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna ta paletka kiko:)

    w wolnej chwili zapraszam na mój blog:)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne cienie i biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kolczyki i cała biżuteria :)
    Tusz z maybellina też miałam ale zraziłam sie bo okazało się że ta frma testuje na zwierzakach :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana a gdzie mozna kupic ta paletke z KIKO?? Z tego co kojarze to chyba wloska firma??
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Włoska ja swoją kupiłam od pewnej użytkowniczki z Pingera :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)