Zbiorowe zakupy Natura, Rossmann, Hurtownia Fryzjerska itp.

Witajcie dziś kolejna część moich styczniowych zakupów. 
Zacznujmy może od hurtowni fryzjerskie, w której zakupiłam te oto dwa produkty:
- Alfapare spray nabłyszczający do włosów
- Alfapare mikrokrystaliczne serum nabłyszczające
Stosuje te produkty już od około 1,5 tygodnia i muszę powiedzieć, że są genialne. Nie zamienię ich na żadne inne, pięknie nabłyszczają moje włosy, ślicznie pachną, włosy po ich zastosowaniu są nawilżone i mega mięciutki

 Serum:
 Spray:
 Zachwycona moim nowym podkładem z Rimmela Wake my up postanowiłam zakupić, również korektor z tej samej serii, gdyż mój z Garnier właśnie się kończy. Chciałam, go kupić w Rossmannie, ale niestety tam go nie było, ale za to w Naturze go dostałam. Kosztował on 23zł 
 Opis:
Korektor na skórze wygląda mniej więcej tak:

Będą w Naturze wypróbowałam na mojej skórze dwa dostępne odcienie i ostatecznie wybrałam ten jaśniejszy nr. 010 Po powrocie do domu okazało się, że obie próbki mam jeszcze na dłoni, więc dla porównania cyknęłam dla was fotkę. Z tego co zaobserwowałam korektor ten jest bardzo, ale to bardzo trwały. 





Dziewczyny jeśli w waszych Rossmannach nie ma już próbek tego nowego podkładu z Rimmela, to znajdziecie je również w Naturze
Kosztuje on 9,99zł- jednak kiedy znalazłam się przy kasie Pani naliczyła mi za niego 11.90zł oczywiście zwróciłam grzecznie Pani uwagę i rzeczywiście ostatecznie zapłaciła za niego 9,99zł 


Opis: 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. też zawsze wybieram jaśniejszy odcień:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę kupić ten olejek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, jestem ciekawa tego korektora

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten olejek stosuje go na wlosy do olejowania zobaczymy jak się spisze;]]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubiłam ten płyn micelarny, który kupiłaś. A tym olejkiem to już wszystkie się smarujemy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no właśnie i ja nie mogę być gorsza hehe ;)

      Usuń
  6. ja sobie sprawdzę tą cenę ;) a ten płyn Perfecty polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo polecam :) jest moim ulubieńcem :) Nie znam lepszego, a używałam Bioderme, La Roche Posay i wiele innych wysoko pułkowych płynów :)To mój nr.1 :)

      Usuń
  7. Jakoś za Alterrą nie przepadam odkad zaraz po zakupie pękła mi tuba z peelingiem pod prysznic :(
    Interesują mnie te produkty do włosów. Napiszesz coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze jutro napiszę :) Ale mówiąc krótko są rewelacyjne- nie znam lepszych :)

      Usuń
  8. daj znać jak się sprawdza korektor razem z podkładem. a mleczko do zmywania jest genialne tylko trzeba mie puchate płatki do niego bo inaczej podraznia skore:) ps. u mnie konkurs walentynkowy i rozdanie jesli masz ochote to zajrzyj. buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten olejek z Alterry, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)