Dzisiejszy makijaż :)

Mój dzisiejszy makijaż przy użyciu dwóch cieni :) Zakochałam się w tym nowym cieniu z Maca- jest śliczny :) Wiosno wracaj !



Użyłam:
- Rozświetlacz Mac Mineralize Skinfinish "Soft and Gentle
- Korektor Mac Pro Longwear
- Najnowszy podkład Mac Matchmaster


- Cień Mac Trax 
- Cień Inglot


- Róż The Balm Hot Mama 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. piękne i delikatne, a Twoja skóra wygląda tak świeżo jakby nie miała na sobie grama podkładu ;) ten MAC jest fenomenalny

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny,wesoły, przywodzi na myśl wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardziej to zachwyca mnie Twoja nieskazitelna cera..co ja bym zrobiła żeby taka mieć......a makijaz swiezy uwielbiam takie kolorowy akcetn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie, delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super!:) świeży aż miło patrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "smashboxbaby blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo przecudnie:) delikatnie, stylowo i z klasą. Cos pieknego:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie i linia prościutka,super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten rozswietlacz mam prawie rok i zuzycie male:) i pod oczy moim faworytem rowniez jest Pro Longwear:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)