L'Oreal, Extra - Volume Collagene Mascara

Dziś króciutka recenzja maskary L'Oreal, Extra - Volume Collagene
Opis producenta:
Formuła nowej generacji nadaje rzęsom objętość od wewnątrz i na zewnątrz.
-Objętość od wewnątrz: Rzęsy zyskują natychmiastową objętość dzięki cząsteczkom kolagenu, który absorbuje wilgoć, wypełnia je od wewnątrz. Kompleks „Hydra-Collagene” – suche cząsteczki kolagenu wchłaniają wilgoć jak gąbka i rozpulchniają się, nadając rzęsom objętość. Fromuła zawiera kwas hialuronowy o właściwościach zatrzymujących wodę.
- Objętość na zewnątrz: Opatentowane połączenie wosków strukturyzujących z woskami sprężystymi pozwala na idealne pokrycie rzęs tuszem, tak aby każdej z nich z osobna nadać objetości.
- 2 x większa szczoteczka: Pełny, okrągły kształt szczoteczki „Extra-Volume” oraz gęste włoski pozwalają nabrać optymalną ilość maskary i rozprowadzić ją na każdej z rzęs. Absolutnie bez grudek.

PLUSY:
- super duża szczoteczka
- bardzo łatwo się go zmywa 
- nie osypuje się
- ładnie rozdziela rzęsy
- ładne opakowanie 
- nie skleja rzęs
- nie uczula 

MINUSY:
- zbyt wysoka cena
- moim zdaniem nie pogrubia
- jak dla mnie po 2 warstwach jest zbyt słaby efekt

Szczoteczka:
Jak widzimy sama szczoteczka wygląda bardzo zachęcająco

Przed:
Po:
Zaznaczam, że na zdjęciach są aż 4 warstwy 

 Moja ogólna ocena to: 7/10

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. jak na tyle warstw tuszu, to naprawdę daje on słaby efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. to moj ulubiony tusz , ktory juz za 1 warstwa u mnie robi wachlarz z rzes<3 jak skoncze tylko rimmela to kupuje moj stary sprawdzony tusz bo loreal nigdy mnie nie zawiodl:)
    byc moze u kazdego dziala inaczej?

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kiedyś niebieski z tej firmy, ten sam tylko odcień inny, nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG - mam go od paru dni i nienawidze z calego serca :D Skleja mi rzesy jak guma balonowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja go uwielbialam to byl jeden z moich ulubionych tuszy do rzes:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim numerem jeden jest max factor 2000 calorie. Ten prezentuje sie rowniez bardzo ciekawie i gdy moj sie skonczy wyprobuje wlasnie ten.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go również i też mieszane uczucia. Niby super unosi rzęsy ale ich nie pogrubia

    OdpowiedzUsuń
  8. ja akurat uważam ten tusz za swój najgorszy zakup :C

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)