Nowość- L'oreal Lumi Magique

Dziś przychodzę do Was z taką małą ciekawostką ;) Otóż parę dni temu na nasz Polski rynek wszedł nowy podkład z firmy L'oreal a mianowicie Lumi Magique

Jeżeli, ktoś jest zainteresowany tym podkładem, to informuję, iż w Rossmannie możne dostać jego próbki :)

Próbkę, która ja sobie wzięłam jest w kolorze N4 Pure Beige- dla mnie niestety jest za ciemna :/ ale nie omieszkałam go wypróbować ;/
 Jak widzimy na zdjęciu poniżej, w Polsce ten podkład jest dostępny w 7 odcieniach. 
 Na dłoni podkład wygląda tak:
UWAGA straszę, gdyż nie mam zrobionego makijażu oka ;)

Sam podkład na twarzy wygląda następująco:+przypudrowanie 

Podkład, róż oraz rozświetlacz:

Próbka tego podkładu wystarczyła mi na dwie aplikacje. Po tych dwóch aplikacjach mogę powiedzieć, że podkład jest dość fajny, krycie ma średnie, ładnie stapia się ze skórą, nie tworzy efektu maski, rozświetla naszą cerę oraz utrzymuje się na mojej twarzy przez cały dzień. Z tego co widziałam w Rossmannie to jego cena wynosi około 60zł to dość sporo, w Niemczech kosztuje on 16Euro, wiem gdyż moja kochana mamunia właśnie mi go dzisiaj kupiła i to bez konsultacji ze mną hehe zbieg okoliczności :)  W piątek będę miała go w swoich łapkach hehe gdyż mama przyjeżdża w odwiedziny :)  Wiem, że ma dla mnie również trzy słynne olejki z Alverde i może uda się jej jeszcze kupić coś z Mac-a  na strefie bezcłowej ;) Już nie mogę się doczekać :) 

Wracając do podkładu, to uważam, że jest bardzo podobny do mojego ulubieńca z Rimmela Wake Me Up, tylko ten z L'oreal nie posiada w sobie żadnych drobinek, jednakże działanie ma bardzo zbliżone. 

Z tego co się orientuje to w innych krajach dostępne z tej serii są również:
- korektor rozświetlający
- baza rozświetlająca
- róż w kremie/musie

Jednak w Polsce tych produktów nie widziała, a szkoda, gdyż ten róz zapowiada się całkiem fajni


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. O kurcze piękną masz cere ,zazdroszcze;

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, na zdjęciu wygląda rewelacyjnie! Ciekawe czy uda mi się dorwać próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo przyjemnie :) Postaram się dorwać próbkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę tak pięknej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również zazdroszczę cery :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię podkłady z Loreala więc nie mogę się go doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. daj mi taką cerę a dam Ci wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, czy mogłabyś napisać jakiego użyłaś pudru, różu i rozświetlacza na tych zdjęciach? Przypadkiem trafiłam na Twojego bloga, wyglądasz rewelacyjnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na tym zdjęciu mam podkład właśnie z L'oreal tj. ten Lumi Magique puder to Essence Fix & Matte Translucent Loose, róż to The Balm Hot Mama, a rozświetlacz to Essence Circus Circus :)

      Usuń
  9. Aj zazdroszczę tak gładkiej, nieskazitelnej twarzyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow na prawdę masz super cerę :) Co do podkładu - trafił właśnie na listę i będe chciała go kupić przy okazji jakichś promocji w Rossmannie. Na razie używam wspomnianego Wake me up z Rimmela i sprawdza się świetnie :)

    PS zapraszam na mojego bloga, niewiele postów jak na razie, ale będe dość aktywna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj kupilam ten podkład. Oj pierwszy raz od bardzo dawna nie czytając wcześniej opinii. Mam nadzieje że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)