Nowości ...

Wczoraj dotarły moje nowości z Allegro :) Czyli:
- Róż Sleek "Life's A Peach
- Rozświetlacz Technic HIGH LIGHTS
- ELF Powder Brush czyli syntetyczny pędzel do pudru ja go kupiłam z myślą o bronzerze  

Róż Sleek "Life's A Peach" 
Róż ten mnie strasznie zaskoczył myślałam, że jest o wiele większy, a on jest maleńki 
 Posiada ładny brzoskwiniowy odcień: 
Rozświetlacz Technic HIGH LIGHTS
 Wygląda mniej więcej tak:

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. mam ten rozświetlacz :) muszę niebawem zrobić recenzję :) a słyszałam, że jest on lepiej napigmentowany niż benefit.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaka jest cena dziewczyny tego rozświetlacza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam sie do pytania bo high beam ma przesadozna cene za rozswietlacz tyle nia dam, ale ten ciekawy jest:)

      Usuń
    2. Dziewczyny cena 15 zł :)

      Usuń
  3. Podoba mi się efekt jaki daje ten rozświetlacz!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tym rozświetlaczu marzęęę ale mam z Essence i działa podobnie tyle, że ten ma większą ilość różu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam tez z Essence i to prawda ten jest bardziej różowy i mniej się roluje przy nakładaniu :)

      Usuń
  5. Fajny ten rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spodobał mi się ten rozświetlacz ;)
    dodaję do obserwatorów i zapraszam do mojego nowego bloga : http://paper-lady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ty masz sliczna skore :) to przycmiewa te wszystkie podklady nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  8. the publish is basically informative, you may have mentioned the main points that one ought to stored in thoughts There are many strategies you may have stuffed below and share your great facts.Epicuren

    OdpowiedzUsuń
  9. I just stumbled upon your web site and it is awesome and incredible! I am also a make-up junkie. :) I am going to you should definitely adhere to youpure fiji

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there,Professional defined subject material. Be sure to submit on a regular basis and make us study additional.100 percent pure

    OdpowiedzUsuń
  11. the post is absolutely instructive, you've mentioned the primary things that a single really should held in mind There are many approaches you've stuffed below and share your magnificent info.mirabella makeup

    OdpowiedzUsuń
  12. Interesujący rozświetlacz,chyba sobie taki sprawie;)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie+ obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)