Podkład L'oreal Lumi Magique

Kilka słów od producenta:
Pierwszy rozświetlający podkład, który natychmiastowo rozświetla cerę oraz jednolicie pokrywa skórę wydobywając jej naturalne światło! Technologia płynnego światła zastosowana w pokładzie Lumi Magique sprawia, że skóra zyskuje nawet 30% więcej blasku, a błyszczenie jest w pełni zredukowane. Lumi Magique to również nawilżanie, idealne krycie oraz 12 godzin magicznej trwałości.

Ja posiadam odcień K2 Rose Porcelain. Pojemność to 30ml. 
Podkład ten został zakupiony w Niemczech, więc nie wiem, czy u nas w Polsce też występuje ten odcień. W każdym razie podkład na pewno nie ma w sobie różowych pigmentów, więc nie sugerujcie się jego nazwą. 
 Konsystencja: 
Jego konsystencja jak widać na zdjęciu nie jest ani gęsta, ani za rzadka
Sam podkład wygląda mniej więcej tak:
 Podkład, róż oraz rozświetlacz:
Cóż mogę powiedzieć o tym podkładzie..... otóż:
Plusy:
- podkład ten rzeczywiście rozświetla naszą cerę, 
- utrzymuje się cały dzień bez poprawek, 
- nadaje zdrowego blasku naszej buzi, 
- ładnie wygładza 
- dobrze się go rozprowadza, 
- z pewnością bardzie wydajny
- ładne i poręczne opakowanie z pompką
- idealnie stapia się ze skórą
- nie posiada drobinek
- nie tworzy efektu maski 
- nie wywołał u mnie podrażnień 

Minusy:
- uważam, że na dość słabe krycie, chociaż ja większego nie potrzebuje, gdyż mam niewiele niedoskonałości 
- cena około 60zł

Moja ogólna ocena to 9/10 punktów  Muszę przyznać, że tym razem L'oreal stanął na wysokości zadania :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. wyglada cudownie!
    ja bym miala jednak problem z dobraniem koloru :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt bardzo ładny, ale Ty tez masz tak jak pisałaś cerę z niewielkimi niedoskonałościami. Nie potrzebujesz zatem czegoś mocniejszego pod względem krycia. Ja niestety tak ładnej cery nie mam i muszę kupować sobie takie jakby gęstsze podkłady żeby zakryły mi to i owo... Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem, ja nie potrzebuję mocnego krycia i zdaję sobie sprawę, że ten podkład nie jest dla każdego :/ Prawdę mówiąc producent mógłby postawić na ciutkę lepsze krycie ...

      Usuń
  3. Twoja cera jest tak śliczna, że tak jak mówisz, nie potrzebujesz wcale mocnego krycia. ;) Ten podkład bardzo ładnie wygląda, a ja lubię podkłady L'oreal. Pewnie się skuszę, ale muszę jeszcze poczekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglada u Ciebie :) ja kiedys bardzo lubilam true matcj loreal ten mnie ciekawi szkoda,ze krycie slabe

    OdpowiedzUsuń
  5. u nas dopiero wchodzą te podkłady nawet widziałam konkurs na niego,

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie ten podkład, szkoda, że nie dorwałam próbki.

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie podkład, to Twoja cera jest idealna ot co! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadaje skórze śliczny koloryt. Ja ostatnio w Maybelline New York wygrałam puder więc na chwile obecna mam zapas. Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ochote go wyprobować, używam obecnie Loreal Infallible i jest zadowolona, wiec jestem ciekawa tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz piekna skore jak u dziecka :)
    czy na opakowaniu znajduje sie sklad tego podkladu? bo jestem go bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczną skórę! Oj ile bym dała, żeby taką mieć:) Świetny blog:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co ja bym dala zeby miec taka czysta buzie jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  13. your skin looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam teraz true match, ale nastepny w kolejce bedzie ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję, za każdy pozostawiony komentarz :)